Moje dziecko ma ADHD

Autor:
Anna Gutenberg-Piela
Wydawca:
Wydawnictwo RM (2025)
ISBN:
978-83-8151-970-0
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki

ADHD to nie tylko trudność, lecz także inny, wyjątkowy sposób patrzenia na świat. Umysły dzieci z ADHD pracują na pełnych obrotach. Ci mali ludzie dostrzegają rzeczy, które innym umykają. Są kreatywne, mają ogromną wiedzę i często nietuzinkowe zainteresowania. To dar, który warto pielęgnować. Mimo że borykają się z wieloma problemami, na przykład trudnościami w koncentracji czy regulacji emocji, to właśnie te przeszkody stają się często bodźcem do rozwinięcia wyjątkowych talentów. Jeśli tylko odpowiednio wesprzemy nasze dzieci, okażą się zdolne do niezwykłych osiągnięć. Ta książka jest praktycznym przewodnikiem dla rodziców i nauczycieli dzieci w wieku 5–12 lat, którzy chcą lepiej zrozumieć ADHD i efektywnie wspierać dzieci z tym zaburzeniem. Opisano w niej konkretne narzędzia i strategie, które pomagają w codziennej pracy z dzieckiem, co prowadzi do poprawy jego funkcjonowania w domu, w szkole i wśród rówieśników. Dzięki tej książce stworzycie pozytywne, wspierające środowisko, które pomoże dzieciom z ADHD rozwijać swój potencjał i odnosić sukcesy [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo