Bajki

Inne tytuły:
Wspierające opowieści dla przedszkolaków
Autor:
Anna Paszkiewicz
Ilustracje:
Agnieszka Maszota
Wydawca:
Books (2025)
ISBN:
978-83-6825-882-0, 978-83-68258-84-4
978-83-6825-82-0
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Wspierające opowieści dla przedszkolaków to wyjątkowy zbiór bajek, które w sposób przystępny i pełen humoru wprowadzają najmłodszych w świat wartości i emocji. Każda historia jest starannie skonstruowana, aby nie tylko bawić, ale także uczyć. Dzięki nim dzieci uczą się, jak radzić sobie w różnych sytuacjach życiowych, a także nabierają pewności siebie w codziennych wyzwaniach. Ciepłe opowieści, które uczą Każda z zamieszczonych w zbiorze bajek niesie ze sobą nie tylko radość, ale i głębsze przesłanie. Dzieci będą miały okazję poznać bohaterów, którzy zmagają się z różnorodnymi problemami, co pozwoli im lepiej zrozumieć otaczający świat. Opowieści te są idealne do wspólnego czytania, co sprzyja budowaniu więzi rodzinnych oraz rozwijaniu umiejętności interpersonalnych. Wspólne chwile z książką mogą być doskonałą okazją do rozmowy na ważne tematy. Dlaczego warto sięgnąć po ten zbiór? Rozwój emocjonalny: Historie wzmacniają dziecięcą pewność siebie i pomagają w radzeniu sobie z emocjami. Wartościowe przesłania: Każda bajka wprowadza ważne wartości, takie jak przyjaźń, empatia czy odwaga. Humor i zabawa: Lekka forma i dowcipne sytuacje sprawiają, że dzieci chętnie sięgają po te opowieści. Idealne na każdą okazję: Doskonała lektura przed snem, na leniwe popołudnia czy wspólne chwile z rodzicami. Kto może skorzystać z tych opowieści? Ten zbiór jest stworzony z myślą o przedszkolakach, ale również rodzice i wychowawcy znajdą w nim wartościowe narzędzie do pracy z dziećmi. Opowieści pobudzają wyobraźnię i pomagają w kształtowaniu pozytywnych postaw. Dzięki nim dzieci mogą odkrywać siebie oraz świat, w którym żyją. Każda bajka to nie tylko rozrywka, ale także nauka, która przyda się na całe życie. Warto wzbogacić dzieciństwo o te pełne wartości opowieści. Sięgnij po Wspierające opowieści dla przedszkolaków i zanurz się w emocjonujący świat, który uczy, bawi i inspiruje.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Wspierające opowieści dla przedszkolaków Bajki wspierajki dla przedszkolaków Zaklęcie Krokodyl na sto dwa Bałwan Super Miś
Autor:Anna Paszkiewicz
Ilustracje:Agnieszka Maszota
Wydawca:Books (2025)
ISBN:978-83-6825-882-0 978-83-68258-84-4 978-83-6825-82-0
Autotagi:druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 4 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo