Gdzie się schował króliczek?

Wydawcy:
Wydawnictwo Harper Collins Polska (2025)
HarperCollins Polska
Wydane w seriach:
Akademia Mądrego Dziecka
Akademia mądrego dziecka. Zabawa w chowanego
ISBN:
978-83-276-8813-2
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
Źródło opisu: Miejska Biblioteka Publiczna im. Jana Pawła II w Opolu - Katalog księgozbioru

„Gdzie się schował króliczek?” to kolejna nowa książeczka w serii Zabawa w chowanego Akademii Mądrego Dziecka. Ta kartonowa książeczka ma duże, filcowe i wytrzymałe klapki, które odporne są na ciągnięcia małych rączek i zapewniają super zabawę. Na każdej stronie mamy barwne ilustracje z pytaniem: gdzie się schował: szczeniaczek, myszka, kaczuszka czy króliczek? Za każdym razem maluszek otwiera miękką, filcową klapkę i znajduje odpowiedź – zwierzątko. Na ostatniej stronie szukamy naszego czytelnika, zadając mu pytanie: „A gdzie ty jesteś?” Pod ostatnią klapką znajdziemy lusterko: „Tutaj jesteś”! Seria książeczek Zabawa w chowanego to bardzo dobry pomysł na wspólne spędzenie czasu z maluchem. Otwieranie dużych, filcowych klapek ćwiczy mała motorykę, a barwne ilustracje stymulują zmysł wzroku. Dodatkowo czytając ćwiczymy zdolność skupiania się u dziecka. Polecamy inne książeczki w serii Zabawa w chowanego: „Gdzie się schował kurczaczek?”, „Gdzie się schował samochód?” , „Gdzie się schował jednorożec?”, „Gdzie się schował kotek” „ Gdzie się schował traktor”, „Gdzie się schował piesek” oraz „Gdzie się schował lisek’.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo