Witaj w świecie podstawowym

Tłumacz:
Anna Hikiert-Bereza
Wydawca:
HarperCollins Polska (2025)
Wydane w seriach:
Tryb Czytania
Minecraft
Minecraft (HarperCollins Polska)
ISBN:
978-83-276-9612-0
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny

Poznaj przyjazne twarze i moby z filmu Minecraft! Ta książka to przygoda dla młodych czytelników, którzy uwielbiają gry. To tytuł szczególnie dla tych, którzy nie są jeszcze przekonani do czytania albo mają z nim trudności. Witaj w świecie Minecrafta, gdzie kreatywność nie tylko pomaga w tworzeniu, ale jest niezbędna do przetrwania! Czwórka outsiderów - Garrett "Śmieciarzyna" Garrison, Henry, Natalie i Dawn - poznaje się, gdy wszyscy razem zostają wciągnięci przez tajemniczy portal do Świata Podstawowego: dziwacznej, sześciennej krainy czarów, która rozwija się dzięki wyobraźni. Aby wrócić do domu, będą musieli opanować reguły rządzące tym światem (i chronić go przed złem pod postacią piglinów i zombie). Wyruszają więc na magiczną wyprawę z niespodziewanym towarzyszem, którym jest doświadczony budowniczy Steve. Ich wspólna przygoda będzie wyzwaniem dla całej piątki. Będą musieli wykazać się odwagą i na nowo odnaleźć w sobie cechy, które sprawiają, że każdy z nich jest wyjątkowo kreatywny To umiejętności, których potrzebują, aby odnieść sukces w prawdziwym świecie!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo