50 rozmów które warto przeprowadzić z dziećmi

Inne tytuły:
musimy się kochać
nie musimy się lubić
Autorzy:
Olga Hilger
Justyna Kossakowska
Wydawcy:
Psychologiadziecka.org (2023-2024)
C10 Paweł Dymek
ISBN:
978-83-67874-13-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
rodzina
Więcej informacji...

Co to znaczy rozmawiać? – Czy rozmawiać znaczy mówić? A może mówić i słuchać? Rozmowa w tej książce oznacza daleko więcej. Rodzaj wyjątkowej przestrzeni między bliskimi, która pozwala spotykać się i oddalać. Rozmowy, których zarys proponujemy to rodzaj kapitału, który dzieci mogą wynieść z domu rodzinnego. Kapitału bardziej solidnego od nieruchomości. To książka o tym, co łączy ludzi. O rozmowie. W najgorszych momentach to właśnie rozmowy popychają nas do działania, koją, upewniają. Ale przede wszystkim zbliżają. Różnimy się, ale budujemy razem wspólny świat. Ta książka pomaga nam rozmawiać o tym wszystkim, co jest esencją naszego życia. Pomaga się spotkać w zrozumieniu drugiego człowieka. A gdzie rozmowa jest bardziej potrzebna niż w rodzinie? W środku m.in. rozmowy o: - Życiu - Rodzinie - Dobru - Sensie życia - Wolności - Wstydzie i 44 innych tematach... * Książka wyróżniona w XXII edycji konkursu "Świat Przyjazny Dziecku" organizowanego przez Komitet Ochrony Praw Dziecka. Wyróżnienie w kategorii: Książka dla dzieci w wieku 8-17 lat.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:musimy się kochać nie musimy się lubić Pięćdziesiąt rozmów które warto przeprowadzić z dziećmi
Autorzy:Olga Hilger Justyna Kossakowska
Wydawcy:Psychologiadziecka.org (2023-2024) C10 Paweł Dymek
ISBN:978-83-67874-13-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki rodzina
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo