Dotykam i poznaję:

Pupile

Autor:
Elżbieta Korolkiewicz
Ilustracje:
Natalia Berlik
Wydawcy:
AWM (2024)
Agencja Wydawnicza Morex Jerzy Mostowski
ISBN:
978-83-8181-283-2
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
Źródło opisu: Gminna Biblioteka Publiczna w Ochotnicy Dolnej - Katalog księgozbioru

"Wyjątkowa książka przeznaczona dla najmłodszych dzieci, która pomaga w wszechstronnym rozwoju sensorycznym, pobudzając zmysły wzroku i dotyku! Fantastycznie ilustrowana rozkładówka zawiera silikonową formę. Jej różne kolory, a także odpowiednio dobrana faktura, dostarczają dziecku wrażeń sensorycznych, pomagając mu w rozwoju zmysłów. Urocza książeczka dla CIEKAWYCH ŚWIATA malców. Dzięki wypukłym wkładkom o różnych fakturach dziecko może PO-GŁASKAĆ domowe zwierzątka. Z pewnością chętnie sprawdzi, jakie w DOTYKU są FUTERKO KOTKA czy SKORUPA ŻÓŁWIA".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo