Alfabetoddechy:

ABC uważnego oddychania

Tytuł oryginalny:
Alphabreaths too
more ABCs of mindful breathing,
Inne tytuły:
Alfabetoddechy 2
Autorzy:
Daniel J. Rechtschaffen
Christopher Willard
Ilustracje:
Holly Clifton-Brown
Tłumacz:
Agnieszka Jankowska-Figaj
Adaptacja:
Agnieszka Jankowska-Figaj
Wydawca:
CoJaNaTo Blanka Łyszkowska (2024)
ISBN:
978-83-67916-26-4
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
poradniki

"Alfabetoddechy 2 to dalszy ciąg wyjątkowej podróży przez alfabet, która wprowadza dzieci w uważność. Każda strona to nie tylko kolejny krok na drodze do poznania liter alfabetu, ale także okazja do ćwiczeń uważnego, świadomego oddychania. Proste, radosne praktyki pomogą maluchom skupić myśli, poczuć spokój i wyrazić wdzięczność. Za ich pomocą można wysłać ciepłe myśli innym, a także uruchomić wyobraźnię i świetnie się bawić. Ta książka świetnie sprawdzi się zarówno jako samodzielna lektura, jak i uzupełnienie pierwszej części – Alfabetoddechy. Z pewnością znajdzie swoje miejsce w każdej domowej lub szkolnej biblioteczce, a także na zajęciach pokazujących uważność najmłodszym. Ćwiczenia, takie jak „A – astronauta” czy „F – fajerwerki” rozwijają wyobraźnię. „I – iskierki mocy” i „L – latawiec” uczą wdzięczności i życzliwości wobec innych. Niektóre z nich można wykonać wspólnie z przyjacielem, jak „M – most zwodzony”. Inne, jak „W – wakacje” i „Z – zamek błyskawiczny”, pomagają się zrelaksować, zaś „P – piraci” dodają energii. Alfabetoddechy 2 to pomysłowy wstęp do uważności dla najmłodszych. Książka, która inspiruje dzieci, bawi i zapewnia godziny kreatywnej zabawy."
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo