ACT-owy poradnik dla dzieci:

42 ćwiczenia, które pomogą dziecku radzić sobie z niepokojem, smutkiem i złością

Tytuł oryginalny:
ACT workbook for kids
fun activities to help you deal with worry, sadness & anger using acceptance & commitment therapy,
Inne tytuły:
czterdzieści dwa ćwiczenia, które pomogą dziecku radzić sobie z niepokojem, smutkiem i złością
Autor:
Tamar D. Black
Ilustracje:
Sara Christian
Tłumacz:
Anna Sawicka-Chrapkowicz
Wydawca:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2025)
Wydane w seriach:
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci
ISBN:
978-83-67665-29-2
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:czterdzieści dwa ćwiczenia, które pomogą dziecku radzić sobie z niepokojem, smutkiem i złością fun activities to help you deal with worry, sadness & anger using acceptance & commitment therapy,
Autor:Tamar D. Black
Ilustracje:Sara Christian
Tłumacz:Anna Sawicka-Chrapkowicz
Wydawca:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (2025)
Serie wydawnicze:Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne dla Dzieci
ISBN:978-83-67665-29-2
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo