Blokus

Wydawcy:
Mattel Games (2023)
Mattel Entertainment
Autotagi:
gry planszowe
książki
obiekty trójwymiarowe
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Strategiczna gra Blokus™ dla całej rodziny – podbij planszę i chroń swoje terytorium! Wystarczy niecała minuta, aby opanować zasady tej dynamicznej gry umysłowej! A gdy już to zrobisz, możesz cieszyć się długimi godzinami zabawy wymagającej strategicznego myślenia i oferującej wesołe wyzwania dla całej rodziny. Gracze otrzymują po 21 elementów w kolorze czerwonym, niebieskim, zielonym lub żółtym, a następnie kolejno umieszczają je na planszy. Obowiązuje tylko jedna reguła: każdy dodawany element musi dotykać przynajmniej jednego innego w tym samym kolorze, ale mogą stykać się tylko rogami! Celem gry jest umieszczenie na planszy jak największej liczby elementów. Rozgrywka kończy się, gdy na planszy nie da się już umieścić żadnego kształtu. Zwycięża gracz z najmniejszą liczbą niewykorzystanych elementów!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo