Kazik uczy się czekać

Inne tytuły:
Kazik uczy się czekać 4
Autor:
Aleksandra Belta-Iwacz
Ilustracje:
Ewa Michalska
Wydawca:
Media Rodzina (2024)
Wydane w seriach:
Mamologia
ISBN:
978-83-8265-775-3
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Gminna Biblioteka Publiczna w Świerklańcu - Katalog księgozbioru

Kazika od rana roznosi energia i chciałby, żeby wszystko działo się JUŻ! Jednak prawda jest taka, że na każdą przyjemność trzeba trochę poczekać… Zanim usmażą się naleśniki, zanim tata dopije kawę, zanim mama skończy pisać na komputerze… z perspektywy Kazika miną caaałe wieki… Czekanie to nie jest coś, co dzieci lubią robić, a jednak bardzo często stają przed tym wyzwaniem. Na szczęście rodzice Kazika mają swoje sposoby, żeby nauczyć dziecko cierpliwości, a przy okazji ułatwić życie jemu i sobie…
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo