Ubezpieczenie NNW szkolne

Inne tytuły:
co warto o nim wiedzieć w praktyce
publikacja wraz ze scenariuszem lekcji
Autor:
Anna Staniszewska
Wydawcy:
nakładem Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (2024)
Komisja Nadzoru Finansowego
ISBN:
978-83-66322-17-2, 978-83-66322-18-9
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
scenariusze
szkoły średnie
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Scenariusz lekcji i materiały pomocnicze przedstawione w tej publikacji skierowane są do nauczycieli w liceach ogólnokształcących, technikach oraz branżowych szkołach II stopnia. W materiale zaprezentowano informacje w taki sposób, aby na- uczyciel mógł najpierw sam zapoznać się i zrozumieć temat, jakim są ubezpieczenia NNW szkolne, a następnie w przystępny i interesujący sposób przekazać uczniom najważniejsze treści. Zakres tematyczny przygotowanego materiału obejmuje: istotę ubezpieczeń NNW, najczęściej spotykane zakresy ochrony oraz wyłączenia i ograni- czenia ochrony, wskazuje też na co zwracać uwagę przy ubezpieczeniu NNW szkolnym, a także, gdzie szukać informacji o ubezpieczeniach szkolnych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo