Fotokarty emocje:

uniwersalna pomoc edukacyjna

Autor:
Elżbieta Gubała
Wydawca:
Grupa Wydawnicza Harmonia (2024)
Autotagi:
druk
grafiki
gry i zabawki
książki
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Publikacja to uniwersalna pomoc edukacyjna, której podstawowym celem jest nauka rozróżniania, nazywania i opisywania emocji. Zestaw składa się z instrukcji z propozycjami zabaw oraz 20 kart ze zdjęciami przedstawiającymi następujące emocje i uczucia: beztroska, ciekawość, duma, gniew, miłość, obojętność, przerażenie, radość, rozpacz, satysfakcja, smutek, spokój, strach, tęsknota, wstręt, wstyd, wściekłość, zachwyt, zdziwienie, znudzenie. Fotokarty zostały wykonane z grubszego papieru i mają zaokrąglone rogi, dzięki czemu są wytrzymałe i bezpieczne w użyciu. Dzięki poręcznemu formatowi (10 cm × 10 cm) można korzystać z nich nie tylko w trakcie zajęć, ale także w podróży czy podczas aktywności na świeżym powietrzu. Zestaw ma szerokie zastosowanie: sprawdzi się zarówno podczas zajęć rewalidacyjnych, jak i w trakcie terapii psychologicznej czy logopedycznej. Można wykorzystać je w pracy z osobami w różnym wieku.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo