25 lat minęło... 1999 - 2024:

Jubileusz Samorządowej Szkoły Podstawowej im. Polskich Noblistów w Nowym Folwarku

Inne tytuły:
Dwadzieścia pięć lat szkoły w Nowym Folwarku
Autorzy:
Przemysław Nowak
Zofia Bryk
Julianna Hauke
Małgorzata Stachowiak ...
Redakcja:
Sławomira Czarnecka
Radosław Karbowiak
Angelika Osiewicz
Wydawcy:
VIA STUDIO (2024)
Via Studio Karbowiak
ISBN:
978-83-62918-17-1
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje promocyjne
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu Filia we Wrześni - Katalog księgozbioru - Filia Września
Więcej informacji...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Dwadzieścia pięć lat szkoły w Nowym Folwarku
Autorzy:Przemysław Nowak Zofia Bryk Julianna Hauke Małgorzata Stachowiak Marlena Szternel Sylwia Unrath Magdalena Szambelan
Redakcja:Sławomira Czarnecka Radosław Karbowiak Angelika Osiewicz
Wydawcy:VIA STUDIO (2024) Via Studio Karbowiak
ISBN:978-83-62918-17-1
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana publikacje promocyjne
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo