Uwierz w siebie, Pinku!

Inne tytuły:
dla dzieci i dla rodziców trochę też
książka o pewności siebie i motywacji wewnętrznej
Autor:
Urszula Młodnicka-Kornaś
Ilustracje:
Agnieszka Waligóra
Wydawcy:
Czytalisek (2024)
Sensus (2024)
Grupa Wydawnicza Helion
Wydane w seriach:
Osobowość Odnowa
Sensus
ISBN:
978-83-283-8652-5
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
poradniki
proza
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - Katalog centralny

Kontynuacja książki pt. "Jesteś ważny, Pinku!". Pinka znają już chyba wszyscy. To mały niebieski stwór, który jedno ucho ma okrągłe, a drugie trójkątne. Od kilku lat Pink wspiera dzieci w odkrywaniu własnej wartości, radzeniu sobie z emocjami i lękami, odnajdywaniu odwagi i wiary w swoje możliwości. - W każdym z nas tkwi potencjał, czyli możliwości i zdolności, jakie posiadamy. Są jak ziarenko.- Jak ziarenko? Nie rozumiem.- Jeśli je pielęgnujesz, może się rozwinąć w piękną, wielką roślinę. Dlatego warto je odkryć.- To jakie ja mam zdolności?- Zastanów się, Pinku. Myślę, że właśnie na tym polega twoje zadanie. Ty też masz potencjał, wiesz? Czyli wszystko to, w czym jesteś dobry/dobra i co sprawia Ci satysfakcję. Dzięki temu nabierasz pewności siebie i wiary w swoje umiejętności, a także przekonania, że możesz osiągnąć to, czego chcesz, mimo trudności. To ogromna moc, którą i Ty, i Pink możecie w sobie odkryć.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo