Prowadź po śladzie

Ilustracje:
Pracownia Kreatywna Jusiowo Justyna Tkocz
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydane w seriach:
Paluszkowo
ISBN:
978-83-8299-632-6
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Gminy Grodzisk Mazowiecki - Katalog księgozbioru
4.0

Trening rączki dla najmłodszych! W książkach z serii „Paluszkowo” znajduje się mnóstwo pomysłów na wesołe paluszkowe zabawy, takie jak wodzenie paluszkiem po śladzie, wyszukiwanie i wskazywanie, nauka kierunków. Dzięki tym kolorowym boardbookom w formie harmoniki dziecko będzie mogło ćwiczyć sprawność manualną, poznawać świat i poszerzać słownictwo [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Prosta książka dla dzieci zachęcająco do aktywnego czytania
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo