Szkoła szpiegów:

rewolucja

Tytuł oryginalny:
Spy school. Revolution
Inne tytuły:
Szkoła szpiegów Tom 8
Autor:
Stuart Gibbs
Ilustracje:
Mariusz Andryszczyk
Tłumacz:
Jarosław Westermark
Wydawca:
Wydawnictwo Agora dla dzieci (2024)
ISBN:
978-83-8380-013-4
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
Źródło opisu: Biblioteka Publiczna Gminy Krynica-Zdrój - Katalog księgozbioru

Śmiertelne niebezpieczeństwo to chleb powszedni dla tajnych agentów. Nawet tych nastoletnich, którzy dopiero uczą się fachu. Próba obalenia rządu i zamach w stolicy? Do wychodzenia z takich opresji adepci Akademii Szpiegostwa CIA już się przyzwyczaili. Kiedy jednak zagrożone jest życie najbliższej rodziny Bena Ripleya, robi się poważnie… Kto stoi za zamachem na centralę CIA? Czy Croatoan, enigmatyczna organizacja fanatyków z czasów kolonialnych, naprawdę istnieje? Komu można zaufać, a kto okaże się zdrajcą? Tajemnice państwowe (i sekrety rodzinne), wybuchy (dużo wybuchów!), tajne szyfry i kogut trojański – nowa część bestsellerowej Szkoły szpiegów to jak zawsze pełna przygód ostra jazda bez trzymanki! [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo