Rzeźbiarka jesiennych mgieł

Autor:
Joanna Szarańska
Wydawcy:
Czwarta Strona (2024)
Wydawnictwo Poznańskie
Wydane w seriach:
Leśne pejzaże
ISBN:
978-83-68217-37-7, 978-83-68217-38-4
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
5.0

E-BOOK. Trzeci tom cyklu. Trwają przygotowania do wystawy w Zwaliskach. Maria przybywa do Granic, aby osobiście dopilnować postępu prac i wesprzeć targaną emocjami Krystynkę. Szybko odkrywa, że ekspozycja nie jest jedyną sprawą, która burzy spokój jej przyjaciółki. Kacper Kosiński nalega, by malarka ponownie zatrzymała się w jego domu. Obsypane jesiennym złotem siedlisko staje się świadkiem budzącego się między nimi uczucia. Maria nie potrafi jednak zapomnieć o przeszłości. Poprzedni tom nosi tytuł "Piastunka letnich snów".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • "Rzeźbiarka jesiennych mgieł" to ciepła, wspaniała, czarująca, klimatyczna, przejmująca i emocjonująca powieść, która wciąga od początku do końca i czyta się ją jednym tchem. Tutaj cały czas coś się dzieje, co nie pozwala na spokój i ciszę. Ale dzięki temu, autorka dostarczyła nam wielu emocji. Kolejne rodzinne tajemnice wychodzą na jaw, ale jeszcze nie wszystkie. Kolejne na pewno poznamy w zimowej odsłonie. W powieści nie zabrakło też zwierząt i pięknych opisów jesieni i przyrody. Zakończenie zakończyło się w takim momencie, że ja już chcę czwarty tom. ☺️ Powieść jest otulająca, daje ukojenie i nadzieję na lepsze jutro. Czyta się bardzo przyjemnie 🥰 I kolejny raz jestem zachwycona.☺️Cały cykl "Leśne pejzaże" jest wart przeczytania. Gorąco polecam.💕🙂
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo