Jak zostać mistrzem w sporcie i w życiu

Inne tytuły:
psychologiczne wskazówki do pracy z dziećmi, dla nauczycieli, trenerów i rodziców
opowiadania, interpretacja psychologiczna
Autorzy:
Jan Blecharz
Małgorzata Siekańska
Gershon Tenenbaum
Wydawca:
CeDeWu (2024)
ISBN:
978-83-8102-805-9
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
podręczniki
poradniki
zbiory opowiadań
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

Odczarujmy dzieci i młodzież unieruchomione przed ekranami komputerów i telefonów! Niech poprzez sport kształtują swoje życiowe mistrzostwo! Pokażmy im, jak zostać mistrzem - nie tylko w sporcie, ale i w życiu. Opowiadania o dzieciach, które poprzez sport odnalazły swoją życiową drogę, wraz z psychologiczną interpretacją pomagającą rodzicom, nauczycielom oraz trenerom w kształtowaniu prawidłowego rozwoju młodych zawodników. Poprzez sport kształtuje się charakter, a także zdobywa umiejętność zmagania się z przeciwnościami oraz wyznaczania nowych celów. Rozwijają się cierpliwość, wytrwałość i konsekwencja. Ruch jest niezbędny do dobrego funkcjonowania na każdym poziomie: sprawnościowym, emocjonalnym, poznawczym i społecznym. Jest też świetnym sposobem rozładowania napięcia związanego ze stresem i najlepszą formą spędzania wolnego czasu. To unikalna propozycja wsparcia dzieci w rozwijaniu swoich pasji oraz zachęcenia ich do czerpania satysfakcji z aktywności fizycznej. Dla dzieci i młodzieży książka ta będzie stanowić inspirację do świadomego podjęcia aktywności sportowej, a dla trenerów, nauczycieli i rodziców stanie się okazją do refleksji i zdobycia rzetelnej wiedzy psychologicznej niezbędnej w pracy z młodymi zawodnikami. „Jak zostać MISTRZEM w sporcie i w życiu" doskonale odpowiada na aktualną potrzebę wsparcia dzieci w odzyskaniu kondycji i sprawności fizycznej po spowodowanym pandemią COVID-19 długotrwałym czasie unieruchomienia przed komputerami i często konieczności rezygnacji z aktywności sportowych [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo