O rety, skarpety

Autor:
Justyna Bednarek
Ilustracje:
Daniel de Latour
Wydawca:
Poradnia K (2024)
ISBN:
978-83-67784-50-4
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
publikacje dydaktyczne
wiersze
zbiory opowiadań

Uwaga! Lektura szkolna dla klas I-III w wersji do kolorowania i rozkminiania! Pokochaliście bohaterów „Niesamowitych przygód dziesięciu skarpetek (czterech prawych i sześciu lewych)”? Chcecie ich lepiej poznać (oraz siebie samych!), a w nagrodę dostać zagadki detektywistyczne, ciekawostki, dowcipy, wiersze i kolorowanki? Oraz wieeelką porcję lod… uśmiechu? Mamy dla Was dobrą wiadomość! Najbardziej utytułowany duet autorski polskiej literatury dziecięcej, pisarka Justyna Bednarek i ilustrator Daniel de Latour, stworzył nową książkę aktywizującą, która nawiązuje właśnie do pierwszego tomu słynnej serii o skarpetkach. To gratka dla dzieci z klas I–III oraz pomoc dla nauczycieli i rodzin początkujących czytelników, dzięki której przyjemność czytania i skarpetkowej zabawy tak szybko się nie skończy. O rety, czekają na Was skarpety! Wszystkie tomy ze skarpetkowej serii są w Polsce najbardziej nagradzanymi I najlepiej sprzedającymi się książkami dla dzieci ostatnich lat. [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo