Gimnastyka przedszkolaka

Autor:
Sławomir Owczarek ...
Wydawcy:
KORSO Usługi w Zakresie Rehabilitacji Ruchowej Sławomir Owczarek (2020)
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (2001-2013)
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna (2007)
ISBN:
83-02-08098-5, 978-83-02-10093-2
978-83-926819-4-6, 83-08098-5
Autotagi:
druk
książki
Więcej informacji...

Przedstawione w książce ćwiczenia zostały tak dobrane, aby można je było wykonywać zarówno w przedszkolu, jak i w domu. Niektóre z nich mogą być wykonywane wraz z rówieśnikami w przedszkolu, a następnie powtarzane w domu np. z rodzeństwem lub z rodzicami. Inne wymagają współpracy dorosłego. Nauka tych ćwiczeń może być prowadzona przez nauczyciela w formie pokazu w przedszkolu lub w formie zajęć, na których dzieci ćwiczą razem z rodzicami. Ich powtarzanie i doskonalenie odbywa się już w warunkach domowych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Sławomir Owczarek Stanisław Owczarek
Wydawcy:KORSO Usługi w Zakresie Rehabilitacji Ruchowej Sławomir Owczarek (2020) Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne (2001-2013) Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna (2007)
ISBN:83-02-08098-5 978-83-02-10093-2 978-83-926819-4-6 83-08098-5
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 17 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo