Mała karczma

Autorzy:
Maxime Rambourg
Théo Rivière
Ilustracje:
Gaël Lannurien
Wydawca:
Rebel (2024)
Autotagi:
gry planszowe
ikonografia
literatura
obiekty trójwymiarowe
Źródło opisu: Oleska Biblioteka Publiczna - Katalog główny

Na czym to polega? 1. Podczas rozgrywki każdy uczestnik dysponuje własnym stołem. Przy każdym z nich może zasiąść czworo gości. 2. W swojej turze należy dobrać kartę ze środka stołu. Można dobrać kartę postaci albo kartę wydarzenia. 3. Gdy dobierzesz kartę postaci, odkryj ją, a następnie połóż przy wybranym stoliku. 4. W grze występuje 7 klanów, a przedstawiciele każdego z nich dają napiwki według innych zasad. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne łączenie ich w ramach jednego stolika i w całej karczmie. 5. Jeśli masz co najmniej 1 monetę, a przy każdym stoliku jest co najmniej 1 osoba, zamiast postaci możesz dobrać kartę wydarzenia. Wówczas przeczytaj na głos jej treść i rozpatrz efekt, a następnie ją odrzuć. 6. Runda dobiega końca, gdy przy wszystkich stolikach siedzi maksymalna liczba postaci. Podliczcie napiwki od biesiadników przy swoich stołach. 7. Gra dobiega końca, gdy któreś z was zebrało monety o łącznej wartości co najmniej 25. Wygrywasz, jeśli udało ci się zarobić więcej niż pozostali gracze. (Opis producenta).
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo