Dobre sposoby na dziecięce troski:

księga 5- i 6-latka

Tytuł oryginalny:
Worries big and small when you are 6
Autorzy:
Hannah Wilson
Samara Hardy
Ilustracje:
Samara Hardy
Tłumacz:
Patrycja Zarawska
Wydawca:
Wydawnictwo Debit (2023-2024)
ISBN:
978-83-8057-847-0
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
poradniki

A jeśli jest mi smutno? A jeżeli nie czuję się dobrze w ciemności? A co, jeśli trzeba będzie pójść do lekarza? Ta książka pomaga w oswajaniu codziennych zmartwień, obaw i niepokojów – zarówno pięciolatkom, jak i nieco młodszym oraz nieco starszym dzieciom. Pełen praktycznych wskazówek poradnik powstał przy udziale psycholożki dziecięcej. To znakomite narzędzie wspierające dorosłych i dzieci. Dzięki niemu najmłodszym łatwiej będzie myśleć niezależnie, radzić sobie z wyzwaniami i rozmawiać o emocjach. Utrzymany w lekkim t
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo