Sabat

Tytuł oryginalny:
Coven
Autor:
Harper L. Woods
Tłumacz:
Emilia Skowrońska
Wydawcy:
Papierowe Serca (2024)
Wydawnictwo Kobiece Agnieszka Stankiewicz-Kierus
Wydane w seriach:
Sabat kości
Coven of Bones
ISBN:
978-83-8321-917-2
Autotagi:
beletrystyka
druk
książki
powieści
proza
rodzina

W tym miejscu powietrze aż trzeszczy od pradawnej magii. Łatwo pomylić tu okrutną namiętność z miłością... Willow Madizza to ostatnia wiedźma ze swojego rodu. Ojciec wpoił jej życiowy cel – pomszczenie jego siostry i dokonanie odwetu na Zgromadzeniu, które odebrało mu należyte dziedzictwo. Willow zrobi wszystko, by uchronić przed podobnym losem młodszego brata. Po śmierci matki zostaje zmuszona do udania się na Uniwersytet Hollow’s Grove, gdzie najzdolniejsi z jej gatunku uczą się praktykować magię. Pozornie stanowiący bezpieczną przystań uniwersytet skrywa krwawe tajemnice. Niewielu wspomina głośno o masakrze, która dekady temu wymusiła zamknięcie placówki. Jednocześnie to tutaj Willow po raz pierwszy w życiu czuje się wolna od osądów zwykłych ludzi, darzących ją nienawiścią za krew płynącą w jej żyłach. Wrogość spotyka dziewczynę tylko ze strony Alarica Graysona Thorne'a, dyrektora szkoły, który gardzi wszystkim, co reprezentuje sobą Willow. Alaric może jednak okazać się kluczem do jej długo planowanej zemsty. Czym skończy się balansowanie na cienkiej granicy pomiędzy prawdą a krwawymi tajemnicami? [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo