Kto jeszcze nie wie, co piszczy w drzewie?

Tytuł oryginalny:
Leben im Baum, welch ein Traum!
Autor:
Nastja Holtfreter
Tłumacz:
Magdalena Jałowiec-Sawicka
Wydawcy:
Jupi Jo (2024)
Wydawnictwo Jedność
ISBN:
978-83-8144-991-5
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne
publikacje popularnonaukowe

Ta książka to wspaniała wędrówka w koronach drzew dla najmłodszych czytelników. Tam wysoko panuje wielkie zamieszanie! Swoje mieszkanie mają dzięcioły, pszczoły, sowy i popielice. Gdzie indziej na gałęziach drzemią leniwce, skaczą małpy, a kozy przeżuwają ulubione smakołyki. Dzieci dowiedzą się, co wiewiórka robi przez cały rok, dlaczego koala chętnie przytula się do swojego ulubionego eukaliptusa i dlaczego lwy siedzą czasem na drzewach. Kto jeszcze nie wie, co piszczy w drzewie? to wesołe historyjki obrazkowe z pełnymi humoru ilustracjami i tekstem dostosowanym do najmłodszych, które przekazują pierwszą wiedzę o zwierzętach w formie zabawy [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo