Dobrze być z Tobą, tato

Autor:
Aniela Cholewińska-Szkolik
Ilustracje:
Roksana Barwińska
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2024-2025)
ISBN:
978-83-8299-572-5
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Poznaj Wieruszka – małego wilczka, który marzy o tym, aby stać się silnym i odważnym wilkiem jak jego tata. Ojciec dba o to, aby maluchowi nie stała się krzywda, uczy go wytrwałości, wspólnie przeżywają niezapomniane przygody. Kiedy tata postanawia zabrać Wieruszka nocą na Podniebną Skałę, mały wilczek jest szczęśliwy! Nie wie jeszcze, że nocny las skrywa wiele tajemnic i bywa niebezpieczny. Na szczęście przez puszczę prowadzi go tata, który dba o to, aby maluchowi nie stała się krzywda. Odkrywa przed synkiem leśne sekrety i uczy go wytrwałości. Wspólna wyprawa staje się niezapomnianą przygodą, która po raz kolejny uświadamia maluchowi, jak dobrze mu być z tatą.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo