Wiedźmag:

zimowe przesilenie

Autor:
Molly Knox Ostertag
Tłumacz:
Kaja Makowska
Wydawcy:
Grupa Wydawnictwo Kobiece (2024)
Young (2024)
Wydawnictwo Kobiece Agnieszka Stankiewicz-Kierus sp. k
ISBN:
978-83-8321-920-2
Autotagi:
beletrystyka
druk
ikonografia
komiksy
komiksy i książki obrazkowe
książki

Trzeci tom trylogii o chłopcu, który zrobi wszystko, aby zawalczyć z ciemnością i udowodnić, że magia powinna pomagać i czynić dobro! Zbliża się zimowe przesilenie i jak co roku rodzina Astera czeka na Zimowy Festyn. Spotyka się wtedy w Crux na szczycie góry. To supermagiczne miejsce, w którym zbiegają się linie geomantyczne. Tam organizuje się i celebruje Jolrun – magiczny turniej. Chociaż Aster bardzo chciałby wziąć w nim udział, mama stanowczo mu to odradza. Jej zdaniem ludzie nie są gotowi na czarującego wiedźmaga. Chłopiec jednak, za namową przyjaciół, postanawia spróbować. Wierzy, że pokazanie innym swojej natury może pomóc zmiennokształtnym dziewczynom i chłopakom pragnącym czarować. Tymczasem Ariel, która trenuje magię w domu Astera, ma dziwny sen. Czy zdecyduje się sprawdzić, gdzie leżą granice jej mocy? Czy Aster będzie miał szansę udowodnić swojej rodzinie, że należy mu się korona z zaczarowanych kwiatów? Trylogia Wiedźmag to historia Molly Knox Ostertag, autorki Dziewczyny z głębi oceanu. Pełne czarów, przygód i emocji powieści graficzne przyciągają zarówno młodszych, jak i starszych czytelników. Zachęcają do zastanowienia się nad tym, jak ważne jest przekraczanie narzucanych przez społeczeństwo ograniczeń w dążeniu do własnego spełnienia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo