Wyrok namiętności

Autor:
Natalia Sońska
Wydawcy:
Czwarta Strona (2024)
Wydawnictwo Poznańskie
Wydane w seriach:
WielkieLitery.pl
ISBN:
978-83-68045-02-4, 978-83-68158-12-0
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza
wielka czcionka
4.0 (4 głosy)

Judyta Breszka i Piotr Kostecki tworzą coraz bardziej zgrany zespół, nie tylko na sali sądowej. Niestety problemy, w które wpadli, kolejny raz burzą ich spokój. W Judycie budzi się gen samodzielności i niezależności, dlatego stara się je rozwiązać po swojemu. Prosi o pomoc osoby, od których od dłuższego czasu trzymała się z daleka, co generuje kolejne nieporozumienia i napięcia. Duma i nieustępliwość nie są najlepszymi doradcami w relacjach międzyludzkich. A gdy do głosu dochodzą emocje i pożądanie, może zdarzyć się wiele… Czy dwojgu prawników uda się doprowadzić do wydania ostatecznego wyroku? Również tego, który dotyczy ich samych? [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • "Wyrok namiętności" to genialna, intrygująca, pochłaniająca, emocjonująca i nieodkładalna powieść. Czyta się ją jednym tchem. Ciekawa fabuła, zwroty akcji, świetne dialogi, cięta riposta, rewelacyjni bohaterowie i nutka namiętności - to wszystko sprawia, że nie można oderwać się od lektury. W tym tomie też nie było mowy o nudzie, bo działo się tutaj, oj działo. Ten trzeci tom świetnie podsumował wszystkie wcześniejsze wydarzenia. I świetnie się zakończył. Cała seria jest fenomenalna. Romans prawniczy z wątkami kryminalnymi bardzo przypadł mi do gustu. Cudownie się czytało. Ten prawniczy świat pochłonął mnie całkowicie. Gorąco polecam.🥰
  • Trzecia i ostatnia część cyklu o dwójce prawników, Judycie i Piotrze. • Ten tom był chyba najbardziej emocjonujący i najbardziej przypadł mi do gustu. Było tu wszystko to, czego chciałam. Emocje, zagadka, lekkie poczucie grozy, namiętność, rozwijające się uczucia i świetni bohaterowie.To była fajna przygoda, która zapewniła mi dużo emocji i relaks. Spędziłam z tą serią naprawdę miło czas, a wszystkie 3 tomy były równie ciekawe i wciągające. • Polecam gorąco szczególnie wszystkim entuzjastom lekkich romansów prawniczych z wątkami kryminalno-sensacyjnymi w tle.
  • Mogę powiedzieć, że najlepsza część z tego cyklu. Działo się coś w każdym rozdziale. Bardzo chętnie przeczytałabym o dalszych losach Agaty i Marcela, bo myślę, że ta mieszanka wybuchowa mogłaby dostarczyć równie ciekawej historii.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo