Recall Healing

Inne tytuły:
biologiczne i emocjonalne znaczenie chorób i zachowań
leksykon
Autor:
Gilbert Renaud
Tłumaczenie:
Huguette Doré
Aleksandra Laskowska
Penelope Vernet
Maciej Witalewski
Przy współpracy:
Huguette Doré
Wydawca:
Wena Studio Twórczej Ekspresji (2014)
ISBN:
978-83-930027-8-8
Autotagi:
druk
książki
poradniki i przewodniki
publikacje informacyjne
publikacje naukowe
Więcej informacji...

Recall Healing/Totalna Biologia zakłada, że każda choroba pojawia się jako najlepsze rozwiązanie naszego mózgu wówczas, gdy nasz świadomy umysł nie jest w stanie zająć się traumatyczną sytuacją i przesuwa nierozwiązany problem do podświadomości. Uświadomienie sobie głęboko ukrytych emocji i opartych na nich przekonań i zachowań prowadzi do uruchomienia procesu zdrowienia. Publikacja jest źródłem wiedzy na temat nowatorskiej metody Recall Healing/ Totalna Biologia opartej na wieloletnim doświadczeniu naukowym i praktycznym Autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z przeprowadzonych sesji terapeutycznych mogących stanowić odniesienie do sytuacji Czytelnika. Autor przybliża temat procesów zachodzących w ciele człowieka, przedstawiając prawie 800 haseł, m.in. takich jak: depresja, bóle kręgosłupa, choroby układu krążenia, migreny, anoreksja, otyłość, cukrzyca i inne. Książka - jako jedyna taka pozycja na rynku - adresowana jest zarówno do słuchaczy kursów i warsztatów RH, jak i (a nawet przede wszystkim) do psychologów, psychoterapeutów, terapeutów, przedstawicieli środowiska medycznego oraz wszystkich, którzy chcą wpływać na jakość własnego życia.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:biologiczne i emocjonalne znaczenie chorób i zachowań leksykon uzdrawianie przez świadomość totalna biologia
Autor:Gilbert Renaud
Tłumaczenie:Huguette Doré Aleksandra Laskowska Penelope Vernet Maciej Witalewski
Przy współpracy:Huguette Doré
Wydawca:Wena Studio Twórczej Ekspresji (2014)
ISBN:978-83-930027-8-8
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana poradniki i przewodniki publikacje informacyjne publikacje naukowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo