Wideotwórca:

jak tworzyć filmy w social mediach

Autor:
Anna Oszajca
Wydawcy:
Onepress (2024)
Helion
ISBN:
978-83-289-0754-6
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
poradniki
Źródło opisu: Krośnieńska Biblioteka Publiczna - Katalog główny

Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku. W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ― oczywiście ― autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ― dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć. [nota wydawcy]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo