Nauka, zabawa i spotkania w bibliotece:

sprawdzone sposoby, jak przyciągnąć Czytelnika w różnym wieku

Autorzy:
Małgorzata Lidia Bykowska
Małgorzata Celuch
Emilia Stawicka
Anna Góra ...
Wydawca:
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2022)
ISBN:
978-83-8276-513-7
Autotagi:
druk
książki
publikacje fachowe
Więcej informacji...

Coraz większa liczba informacji, szybkie tempo ich przetwarzania oraz rozwój wiedzy i technologii informacyjnych zmieniły oblicze biblioteki. Nadal gromadzi ona, przechowuje i udostępnia zbiory. Ale to nie wystarczy. Czytelnik ma obecnie inne potrzeby, inaczej nabywa wiedzę i nie zawsze bezpośrednio w bibliotece. Sprawdź, jak zbudować ofertę, która byłaby atrakcyjna dla kolejnych pokoleń. Bajkoterapia, planszówki, konkursy, kody QR, sketchnoting, wolontariat – poznaj pomysły, które sprawdziły się w konkretnych bibliotekach.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Małgorzata Lidia Bykowska Małgorzata Celuch Emilia Stawicka Anna Góra Anna Kiełczewska Mariusz Kusion Maciej Lipka Paweł Marchel Barbara Sikora Elżbieta Wasiak
Wydawca:Wydawnictwo Wiedza i Praktyka (2022)
ISBN:978-83-8276-513-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana publikacje fachowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 2 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo