KAN

Inne tytuły:
karty aktywności nastolatków
terapia, TUS, psychoedukacja, orientacja zawodowa
Autor:
Magdalena Wegner-Jezierska
Ilustracje:
Dominika Gołąb
Wydawca:
Heim. Produkty terapeutyczno-edukacyjne
Autotagi:
druk
gry i zabawki
ikonografia
książki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnowie - Katalog zbiorów

"KAN - Karty Aktywności Nastolatków" są przeznaczone na zajęcia terapeutyczne z młodzieżą w wieku od 10 lat. Zaprojektowano je z myślą o zajęciach indywidualnych i grupowych, zapewniając terapeucie znakomite narzędzie, ułatwiające prowadzenie planu terapeutycznego. Mogą być również używane podczas zajęć z dorosłymi osobami. Dzięki tym kartom przeprowadzisz ciekawą rozmowę z młodzieżą, a także zaplanujesz przebieg spotkań z uczestnikami terapii. "KAN - Karty Aktywności Nastolatków" są polecane psychologom, psychoterapeutom, nauczycielom, pedagogom i doradcom zawodowym. Ich głównym zadaniem jest wsparcie podczas analizowania zainteresowań młodzieży oraz odkrywania, co zaspokaja potrzeby młodych ludzi. Karty ułatwiają zrównoważenie czasu poświęconego na naukę, obowiązki i odpoczynek. Ponadto ułatwiają nawiązywanie relacji międzyludzkich oraz planowanie zajęć. Mogą być również używane podczas rozmów o emocjach i problemach młodzieży.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Wystąpił błąd podczas generacji
zawartości ramki „forum”.
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo