Szkoła szpiegów podbija Europę

Tytuł oryginalny:
Spy school
Autor:
Stuart Gibbs
Ilustracje:
Jarek Westermark
Mariusz Andryszczyk
Tłumaczenie:
Jarek Westermark
Mariusz Andryszczyk
Wydawca:
Wydawnictwo Agora dla dzieci (2024)
ISBN:
978-83-268-4280-1
Autotagi:
druk
książki
powieści
proza

Siódmy tom zwariowanych przygód nastoletniego szpiega CIA Benjamina Ripleya. Prawie się udało! Mieli pokonać najgroźniejszą organizację przestępczą, ale jak zwykle nie wszystko poszło tak, jak planowali… Ben i jego przyjaciele z Akademii Szpiegostwa wprost z Meksyku ruszają do Europy, by dopaść największego złoczyńcę na świecie, tajemniczego Pana E., i ostatecznie rozprawić się z Pająkiem. Jak nastoletni agenci poradzą sobie w Wielkiej Brytanii? Gwarantujemy – ogarnięcie lewostronnego ruchu drogowego to pikuś w porównaniu z niebezpieczeństwami, z jakimi będą się musieli zmierzyć. Poprzedni tom nosi tytuł "Kierunek: Meksyk".
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo