6 klocków:

zbiór zadań dla edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Tytuł oryginalny:
Back to basic with 6 bricks
Inne tytuły:
Sześć klocków
Wydawca:
Wydawnictwo Albus Iwona Wierzba (2020)
ISBN:
978-83-89284-29-7
Autotagi:
druk
gry i zabawki
książki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
scenariusze
zabawki
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Lesznie - Katalog PBP w Lesznie filia Gostyń

Dzieci najlepiej uczą się przez zabawę, dlatego warto korzystać z metod, które pomagają maluchom w edukacji, a jednocześnie zapewniają im rozrywkę. Sięgnij po "6 Klocków. Zbiór zadań dla edukacji przedszkolnej i wczesno przedszkolnej", a znajdziesz wiele inspiracji umożliwiających wspieranie rozwoju najmłodszych. "6 Klocków. Zbiór zadań dla edukacji przedszkolnej i wczesno przedszkolnej" to publikacja zawierająca w sobie mnóstwo inspirujących pomysłów. Dzięki nim zyskasz możliwość wszechstronnego oddziaływania na rozwój malucha. Nauka nie musi być nudna - aby móc skutecznie wspierać edukację malucha, wystarczy wykorzystać do niej kreatywną zabawę. W publikacji znajdują się pomysły na zabawę, do której wystarczy zaledwie sześć klocków. Książka "6 Klocków. Zbiór zadań dla edukacji przedszkolnej i wczesno przedszkolnej" to pomoc idealna zarówno w edukacji wczesnoszkolnej, jak i przedszkolnej. Mogą sięgać po nie tylko rodzice, ale również nauczyciele podczas zajęć z dziećmi. W publikacji znajdują się przykładowe zadania, mające w twórczy sposób wspierać koordynację wzrokowo-ruchową dziecka, rozwijać jego wyobraźnię czy wspomagać naukę prostych działań matematycznych. Publikacja pomaga też rozwijać orientację przestrzenną i przydaje się podczas nauki kolorów. Zadania z książki opierają się na czynnościach, które doskonalą umiejętność współpracy z innymi, rozwijają kontrolę zachowania w dążeniu do danego celu czy zmuszają do twórczego myślenia. Pozycja zawiera w sobie również ćwiczenia związane z sensoryką, motoryką, językiem czy mową, a także wspiera wiele innych obszarów rozwoju najmłodszych, z których część zawarta jest w podstawie programowej.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo