Praca z uczniem mającym trudności z matematyką

Inne tytuły:
karty pracy
szkoła podstawowa
Autor:
Barbara Stryczniewicz
Opracowanie:
Joanna Świercz
Wydawcy:
Wydawnictwo Nowik Sp. j (2023-2025)
WN (2023)
Wydane w seriach:
Oswoić Matmę
ISBN:
978-83-65587-71-8, 978-83-65587-72-5
978-83-65587-73-2, 978-83-65587-80-0
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
Więcej informacji...

Utrwalanie umiejętności matematycznych wymaga systematycznego ćwiczenia. Uczniowie powinni aktywnie uczestniczyć w lekcjach, ale dodatkowa praktyka w domu lub na zajęciach pozalekcyjnych może być niezbędna, aby osiągnąć pełne zrozumienie materiału. Karty pracy dla klas VII i VIII szkoły podstawowej są doskonałym narzędziem wspierającym proces nauki. Dla uczniów klasy VII przygotowano 22 karty z zadaniami, w tym 4 karty powtórzeniowe, wszystkie dostępne w dwóch wersjach: A i B. Natomiast dla klasy VIII opracowano 16 kart z zadaniami w wersjach A i B oraz 9 kart powtórzeniowych, które mają pomóc w przygotowaniach do egzaminu ósmoklasisty. Zadania zawarte na kartach są zaprojektowane tak, aby były przystępne dla uczniów. Te trudniejsze są oznaczone gwiazdką (*). Takie podejście pozwala uczniom na samodzielne rozwiązywanie zadań lub z minimalną pomocą nauczyciela czy innej osoby wspierającej. Ważne jest, aby uczniowie, którzy pracują z kartami, zapisywali pełne rozwiązania zadań, a nie tylko końcowe wyniki. Taki sposób pracy umożliwia nauczycielom ocenić samodzielność ucznia oraz przyzwyczaja uczniów do systematycznego zapisywania pełnych rozwiązań, co jest niezbędne do poprawnego rozumienia i rozwiązywania problemów matematycznych. Dzięki regularnym ćwiczeniom, uczniowie nie tylko utrwalają swoje umiejętności, ale także rozwijają logiczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów, co jest niezwykle ważne nie tylko na egzaminach, ale także w codziennym życiu.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:karty pracy szkoła podstawowa klasa V klasa IV klasa VI klasa VII-VIII
Autor:Barbara Stryczniewicz
Opracowanie:Joanna Świercz
Wydawcy:Wydawnictwo Nowik Sp. j (2023-2025) WN (2023)
Serie wydawnicze:Oswoić Matmę
ISBN:978-83-65587-71-8 978-83-65587-72-5 978-83-65587-73-2 978-83-65587-80-0
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje dydaktyczne publikacje fachowe szkoły podstawowe
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 8 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo