The Mysterious Hunk

Autor:
Kornelia Pierz
Wydawcy:
Wydawnictwo Jaguar (2023)
IBUK Libra (2023)
Legimi (2023)
ISBN:
978-83-8266-321-1, 978-83-8266-342-6
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
książki
powieści
proza

4 miliony odsłon na Wattpadzie - historia, której czytelniczki oddały serce.

Jak wkurzyć szkolnego przystojniaka?

Haley Moore nałogowo czyta książki, wciąż poprawiając spadające z nosa okulary, a priorytetem jest dla niej nauka. Nie interesują jej imprezy drużyny koszykówki ani szkolne awantury. Jest samotna, ale cieszy ją fakt, że nikt nie zwraca na nią uwagi. Niewiele osób zna jej imię, nie mówiąc już o tym, by ktokolwiek chciał porozmawiać z nią o czymś innym niż pomoc na teście. Jest niemal zupełnie anonimowa.

Cameron Sanders to chłopak, na którego widok mdleje żeńska część szkolnej społeczności. Idąc korytarzem, wzbudza respekt pierwszoklasistów, podziw u kumpli i zachwyt wśród cheerleaderek, a jego spojrzenie potrafi zwalić z nóg. Robi, co chce, a każda dziewczyna – niezależnie od ilości wylanych łez – wraca do niego jak bumerang. Nikt nie wie nic o jego prywatnym życiu, bo Cameron o nim nie opowiada. Gdy chce, potrafi być anonimowy.

Oto historia zderzenia dwóch bardzo odmiennych światów.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo