Pan Toti i Plątacze czasu. Co to jest czas?

Autor:
Sorn Gara
Wydawcy:
Fundacja PAN TOTI I PRZYJACIELE (2023)
IBUK Libra (2023)
ebookpoint BIBLIO (2023)
ISBN:
978-83-968886-1-7
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki

Pan Toti jest bohaterem książek, kolorowanek i serialu animowanego. Dzieci mogą jego przygody czytać, a także oglądać w telewizji i w internecie.

Książki z serii Pan Toti są stworzone do nauki czytania. Zawierają krótkie akapity rozdzielone ilustracjami. Wypowiedzi bohaterów rozróżnione są kolorami, a krój pisma i jego wielkość dostosowane są do potrzeb dziecka. Seria rozwija u dzieci umiejętność zapamiętywania, poprzez krótkie rymowanki wplecione w tekst. Na końcu bajki znajduje się rymowany morał podsumowujący poprawne zachowanie bohaterów. Ilustracje wzbogacone są o zgadywanki obrazkowe, zagadki na spostrzegawczość i labirynty do pokonania. W przygody bohaterów wpleciono elementy edukacyjne poszerzające wiedzę dziecka.

Głównym bohaterem jest Pan Toti, człowieczek wielkości palca poszukujący skarbów w kopalni ukrytej pod podłogą. Zawsze znajduje skarb, który pomaga w rozwiązaniu problemu na wyspie. Wiodącym motywem książki "Pan Toti i Plątacze czasu" jest czas. To trudne zagadnienie dla dziecka, dlatego stworzyliśmy książkę z wciągającą przygodą, wyjaśniającą i przekazującą wiedzę na temat czasu. Dziecko nauczy się mierzyć upływ czasu, pozna historię czasomierzy, zrozumie wpływ czasu na różne aspekty życia i specyfikę indywidualnego odczuwania czasu, zdoła również przyswoić sobie zasady dobrego wychowania związane z czasem. W książce znajdują się rady dla rodziców, aby wesprzeć wychowanie dzieci i podpowiedzieć proste sposoby dobrej organizacji czasu i wprowadzić nawyki punktualności i nieodwlekania zadań na później,.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo