Uważność w edukacji:

101 ćwiczeń wspierających radzenie sobie z emocjami

Autor:
Jowita Wowczak
Ilustracje:
Urszula Noszczyńska
Wydawcy:
Mamania (2024)
Wydawnictwo Book Ojciec (2022)
Grupa Wydawnicza Relacja
ISBN:
978-83-66650-34-3, 978-83-68021-97-4
Autotagi:
druk
komiksy i książki obrazkowe
książki
poradniki

Unikalny zbiór ćwiczeń i zabaw opartych na uważności, idealnych do towarzyszenia dzieciom w rozwoju - zarówno w domu, jak i w przedszkolach i szkołach. Dzieci w każdym wieku potrzebują troskliwego wsparcia w nauce radzenia sobie z emocjami i stresem. Uważność w edukacji pomoże w obniżeniu poziomu stresu, ukojeniu umysłu, a także w regulacji emocji. Ćwiczenia i zabawy zawarte w książce zostały podzielone na rozdziały poświęcone różnym aspektom uważności rozwijają samoświadomość, kształtują uważność na ruch, oddech, ciało, pogłębiają wdzięczność i życzliwość, pomagają w relaksacji. Te proste ćwiczenia można wykonywać pojedynczo, jak też zbudować z nich bardziej pogłębiony trening uważności. Pozytywnie wpływają na umiejętność skupienia, budowanie empatii i życzliwości. Przeznaczone dla dzieci od ok. 3 lat do wieku wczesnonastoletniego.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo