Kodowanie krok po kroku

Inne tytuły:
dla maluchów
z pieskiem
Ilustracje:
Patrycja Fabicka
Opracowanie:
Katarzyna Sarna
Wydawca:
Wydawnictwo Zielona Sowa (2023)
ISBN:
978-83-8240-969-7
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Pile - Katalog główny

W przyszłości zostanę…. PROGRAMISTĄ! Każdy programista musi dostrzegać różne zależności, aby umiejętnie pisać kod, a tego właśnie uczyć się może już jako dziecko dzięki serii „Kodowanie krok po kroku”. Seria w prosty sposób wprowadza w świat kodowania i programowania. Wykonując zadania, dziecko ćwiczy cierpliwość, spostrzegawczość, logiczne myślenie. Będzie to świetna metoda na zapoznanie się ze sposobem działania maszyn i algorytmów. W serii dostępne są dwa zeszyty dla dzieci młodszych i dwa dla starszych.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo