Kuferek Marcelka:

scenariusze zajęć z elementami arteterapii na I etapie szkoły podstawowej

Autor:
Kamila Mrówczyńska-Haładaj
Wydawca:
Difin (2023)
ISBN:
978-83-8270-206-4
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
publikacje dydaktyczne
publikacje fachowe
scenariusze
Źródło opisu: Biblioteka Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Jarosławiu - Księgozbiór

1. Marcel i świat wokół niego; Scenariusz 1.1. Dobro i zło, czyli od czego się wszystko zaczęło; Scenariusz 1.2. Przyroda wokół nas; Scenariusz 1.3. Tożsamość, przynależność; Scenariusz 1.4. Co powiedziałaby matka natura, gdyby mogła mówić?; Scenariusz 1.5. Dom – moje miejsce; Scenariusz 1.6. Przyjaciel – każdy chce go mieć; Scenariusz 1.7. Pory roku; Scenariusz 1.8. Dobre wychowanie; 2. Marcel w świecie wartości; Scenariusz 2.1. Uśmiech na twarzy, czyli jak pojmujemy szczęście; Scenariusz 2.2. Godność człowieka – inni czy tacy sami; Scenariusz 2.3. Piękno, czyli to, co nam w duszy gra; Scenariusz 2.4. Odwaga, czyli strach ma wielkie oczy; Scenariusz 2.5. Wolny jak ptak; Scenariusz 2.6. Szacunek – trudne słowo, ale jakże ważne znaczenie; Scenariusz 2.7. Lapbook z wartościami; Scenariusz 2.8. Okno z wartościami; Scenariusz 2.9. Piękny sen; 3. Marcel i emocje; Scenariusz 3.1. Emocje – czym są i po co są; Scenariusz 3.2. Złość – ja też mogę; Scenariusz 3.3. Miłość – patrzymy w tym samym kierunku; Scenariusz 3.4. Kolory emocji; Scenariusz 3.5. Kręgi emocji; Karty pracy do scenariuszy; Karta 4.1 do scenariusza 1.1. Portret Marcelka; Karta 4.2 do scenariusza 1.2. Szanujemy przyrodę; Karta 4.3 do scenariusza 1.3. Moje zwierzątko; Karta 4.4 do scenariusza 1.4. Jestem eko ; Karta 4.5 do scenariusza 1.5. Jakie znamy domy?; Karta 4.6 do scenariusza 1.5. Mój dom/Mój wymarzony dom; Karta 4.7 do scenariusza 1.5. Mój dom/Mój wymarzony dom – słowa; Karta 4.8 do scenariusza 1.6. Mój prawdziwy przyjaciel; Karta 4.9 do scenariusza 1.6. Mój przyjaciel – cytaty o przyjaźni; Karta 4.10 do scenariusza 1.6. Mój przyjaciel – sytuacje problemowe; Karta 4.11 do scenariusza 1.7. Pora roku; Karta 4.12 do scenariusza 1.8. Dobre wychowanie – scenki dramowe ; Karta 4.13 do scenariusza 2.1. Co mnie cieszy?; Karta 4.14 do scenariusza 2.1. Co wywołuje uśmiech na naszych twarzach?; Karta 4.15 do scenariusza 2.2. Godność i szacunek – scenki; Karta 4.16 do scenariusza 2.2. Co to jest godność i szacunek?; Karta 4.17 do scenariusza 2.3. Piękno wewnętrzne – do pokolorowania; Karta 4.18 do scenariusza 2.4. Mój bohater – słowa do wycięcia; Karta 4.19 do scenariusza 2.4. Mój bohater – sylwetka; Karta 4.20 do scenariusza 2.4. Sytuacje problemowe ; Karta 4.21 do scenariusza 2.4. Odwaga; Karta 4.22 do scenariusza 2.5. Wolny jak ptak; Karta 4.23 do scenariusza 2.6. Szacunek – komu i jak okazujemy; Karta 4.24 do scenariusza 2.6. Szacunek – oczekiwania; Karta 4.25 do scenariusza 2.7. Wiersz Dobry człowiek; Karta 4.26 do scenariusza 2.7. Kieszonka do lapbooka 1; Karta 4.27 do scenariusza 2.7. Kieszonka do lapbook 2; Karta 4.28 do scenariusza 2.7. Kieszonki do lapbooka – uczucia; Karta 4.29 do scenariusza 2.8. Nasze wartości – okno czterodzielne; Karta 4.30 do scenariusza 2.8. Nasze wartości – okno podwójne; Karta 4.31 do scenariusza 2.8. Nasze wartości – okno pojedyncze; Karta 4.32 do scenariusza 2.9. Mój sen/Mój idealny sen; Karta 4.33 do scenariusza 3.1. Jak się dzisiaj czuję?; Karta 4.34 do scenariusza 3.1. Emocja; Karta 4.35 do scenariusza 3.2. Moja złość; Karta 4.36 do scenariusza 3.3. Miłość; Karta 4.37 do scenariusza 3.4. Kolory emocji – do wycięcia; Karta 4.38 do scenariusza 3.4. Emocje; Karta 4.39 do scenariusza 3.4. Piramida emocji; Karta 4.40 do scenariusza 3.5. Kręgi emocji; Karta 4.41 do scenariusza 3.5. Kręgi emocji – nazwy emocji i uczuć.[K]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo