Internet dla seniorów:

obsługa komputera to nic trudnego!

Autor:
Bartosz Danowski
Wydawcy:
NASBI (2013)
ebookpoint BIBLIO (2013)
Wydawnictwo Helion (2010-2013)
ISBN:
978-83-246-2841-4, 978-83-246-3161-2
978-83-246-7824-2
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
literatura stosowana

Obsługa komputera to nic trudnego!

  • Jak ugryźć temat, czyli co to jest internet, strona WWW i wyszukiwarka
  • Zawsze w kontakcie, czyli poczta e-mail, komunikatory oraz serwisy społecznościowe
  • Omijanie kolejek, czyli sklepy i banki internetowe
  • Wytnij wirusa, czyli garść informacji o zabezpieczaniu komputera

Internet nie jest przeznaczony tylko dla ludzi młodych, choć tak właśnie często myślą seniorzy. Internet jest dla nas wszystkich. Każdy znajdzie tu coś dla siebie: wiedzę, rozrywkę, możliwość kontaktu z innymi. Obojętne, czy masz siedem, czy siedemdziesiąt lat, czy szukasz inspiracji do wypracowania, czy chcesz obejrzeć zdjęcia wnuka mieszkającego w innym mieście — dzięki globalnej sieci możesz zrobić to łatwo i szybko. Aby przełamać Twoje ostatnie opory, dajemy Ci do ręki tom przeznaczony specjalnie dla kogoś takiego, jak Ty — człowieka ciekawego świata, lecz lekko przestraszonego w bezpośrednim zetknięciu z nowoczesnymi technologiami.

"Internet. Dla seniorów " pomoże Ci przezwyciężyć obawy i wreszcie zacząć korzystać z wszelkich ułatwień — od sprawdzenia lokalizacji i numeru telefonu niemal dowolnej firmy lub organizacji, przez bezpieczne zakupy w sieci, internetowe płacenie rachunków, odnajdywanie dawnych znajomych, aż po kwestie bardziej zaawansowane, takie jak umieszczanie w sieci własnych zdjęć, komentarzy itp. Poznasz także sposoby skutecznej walki z zagrożeniami czającymi się w internecie, między innymi wirusami, spamem oraz fałszywymi stronami. Globalna sieć przestanie mieć przed Tobą tajemnice — a Ty poczujesz się w niej jak ryba w wodzie.

  • Sprzęt i oprogramowanie
  • Pierwsze połączenie z internetem
  • Internet, strony WWW oraz wyszukiwarki
  • Znajdowanie informacji
  • Pobieranie plików i ich publikacja w sieci
  • Poczta e-mail, społeczności internetowe i komunikatory
  • Umieszczanie w sieci własnych zdjęć i komentarzy
  • Zakupy w internecie
  • Bankowość elektroniczna
  • Zagrożenia w sieci

Poczuj przyjemność buszowania w internecie!


Partnerem wydania jest:

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo