Po co ten stres?!:

jak radzić sobie z presją i napięciami

Tytuł oryginalny:
Kein Stress mit dem Stress!
Autor:
Dagmar Geisler
Ilustracje:
Nikolai Renger
Tłumacz:
Magdalena Jałowiec-Sawicka
Wydawca:
Wydawnictwo Jedność (2023)
Wydane w seriach:
Ja i moje emocje
Jedność dla Dzieci
ISBN:
978-83-8144-674-7, 978-83-8144-674-4
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań

Czym właściwie jest stres? Po czym poznajemy, że jesteśmy zestresowani? Czy to może być też dobre uczucie? I co możemy zrobić, żeby stres nam nie szkodził? Karol, Hania i Jurek, bohaterowie tego intrygującego opowiadania, odważnie depczą po piętach stresowi, by się tego dowiedzieć… I odkrywają kilka świetnych sposobów, jak sobie z nim poradzić. Książka ta ze szczyptą humoru wyjaśnia, czym jest stres i jak bardzo różnie może się przejawiać, a także pokazuje łatwe do zastosowania triki, które na co dzień pomagają zapobiegać szkodliwemu stresowi. Ponadto jest ona doskonałym punktem wyjścia do otwartych rozmów o wewnętrznym napięciu, a jednocześnie świetnym praktycznym poradnikiem dla dzieci i dorosłych. Tytuł oryginalny: Kein Stress mit dem Stress! Ilustrator: Nikolai Renger Tłumacz: Magdalena Jałowiec
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo