Nauka rysowania:

zacznij od ziemniaczka!

Tytuł oryginalny:
Rajzolj egy krumplit! 2
lesz belőle pingvin, zebra, pelikán!,
Inne tytuły:
Nauka rysowania 2
Autor:
Írisz Agócs
Tłumacz:
Karolina Wilamowska
Wydawca:
Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2024-2025)
ISBN:
978-83-10-13911-5, 978-83-10-14334-1
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
podręczniki
poradniki
Więcej informacji...

Írisz Agócs - węgierska ilustratorka. Studiowała antropologię kultury i etnografię, po czym zupełnie zmieniła obraną drogę i zaczęła robić to, co lubiła od zawsze – malować i rysować, zwłaszcza dla dzieci. Jej przezabawne książki "Nauka rysowania. Zacznij od ziemniaczka" oraz "Jeszcze więcej nauki rysowania. Zacznij od ziemniaczka" zachęciły tysiące dzieci i dorosłych do sięgnięcia po kredki i ołówki. Więcej o autorce na stronie: iriszagocs.com [https://platon.com.pl/prod/nauka-rysowania-zacznij-od-ziemniaczka-wyd-2025-9788310143341]
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Nauka rysowania 2 lesz belőle medve, lajhár, elefánt...,
Autor:Írisz Agócs
Tłumacz:Karolina Wilamowska
Wydawca:Wydawnictwo Nasza Księgarnia (2024-2025)
ISBN:978-83-10-13911-5 978-83-10-14334-1
Autotagi:druk ikonografia książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 4 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo