Bobo:

historyjki obrazkowe dla najmłodszych dzieci

Inne tytuły:
Bobo poznaje świat
historyjki obrazkowe dla najmłodszych dzieci. [2]
Tłumacz:
Maria Borzęcka
Autor:
Markus Osterwalder
Wydawca:
Wydawnictwo Hokus-Pokus (2010-2014)
ISBN:
978-83-60402-33-7, 978-83-60402-62-7
Autotagi:
druk
książki

Pragniemy zaprezentować, należącą już do klasyki, serię o przygodach Bobo, napisaną i zilustrowaną przez Marcusa Osterwaldera. Bobo to koszatka, miły gryzoń - trochę podobny do wiewiórki, a trochę do chomika. Oto pierwsza część serii, w której na ponad 200 obrazkach maluchy mogą podglądać wydarzenia z codziennego życia Bobo i jego rodziny. Książka składa się z siedmiu historyjek. Każda z nich przedstawia konkretne wydarzenie z życia Bobo, na przykład przygody Bobo w zoo, pobyt Bobo na placu zabaw, kąpiel Bobo w nadmuchiwanym basenie. Historyjki kończą się w podobny sposób - zmęczony dniem Bobo zasypia, z wyjątkiem ostatniego rozdziału, w którym to jego rodzice zasypiają wcześniej. Książka pełna jest niebiesko-pomarańczowych ilustracji, pod którymi widnieją proste, krótkie zdania, zrozumiałe dla małych dzieci. Historyjki z Bobo w roli głównej doskonale sprawdzają się przed snem, w podróży. Mogą być również doskonałą pomocą w ćwiczeniu z maluchem mowy i rozwijaniu jego słownictwa. Wasze dzieci z pewnością polubią Bobo!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo