Łamacz lodów 12+

Autor:
Dagmara Teczke
Wydawca:
Heim Produkty terapeutyczno-edukacyjne
Autotagi:
druk
gry i zabawki
książki
obiekty trójwymiarowe
publikacje dydaktyczne
Źródło opisu: Biblioteka Pedagogiczna w Tarnowie - Katalog zbiorów

Łamacz lodów 12+ to kolejny kreatywny zestaw kart od firmy Heim specjalizującej się z gier edukacyjnych i terapeutycznych. Podobnie jak w poprzedniej odsłonie, i tym razem nie chodzi o rywalizację, a poznawanie siebie nawzajem w ramach pełnej towarzyskich i psychologicznych niespodzianek rozgrywki. Karty mają wszechstronne zastosowanie i przeznaczone są do wspólnej zabawy lub zajęć grupowych z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi - mogą z powodzeniem być stosowane w trakcie zajęć integracyjnych, psychoedukacyjnych, szkoleń czy spotkań w gronie przyjaciół i rodziny. Zabawne pytania, zaskakujące odpowiedzi, przełamywanie lodów, dobra zabawa - oto właśnie Łamacz lodów 12+! Jak korzystać z kart Łamacz lodów 12+? Gra karciana Łamacz lodów 12+ dedykowana jest graczom w liczbie od 2 do 50, w wieku powyżej 12 lat. Karty z serii Rozwiązywanie Problemów zawierają mnóstwo ciekawych pytań, z których można korzystać w dosłownie dowolny sposób - nie ma bowiem twardych zasad zabawy, a przebieg rozgrywki zależy od kreatywności i zaangażowania uczestników. W ramach rozgrywki losujemy karty, odpowiadamy na pytania o różnym charakterze, dotyczącym wielu życiowych zagadnień, dzięki którym w ciekawy sposób poznajemy siebie nawzajem. Łamacz lodów 12+ - zawartość zestawu Zestaw składa się z poręcznego, wytrzymałego i elegancko wydanego opakowania zawierającego 50 ponumerowanych kart ze zróżnicowanymi pytaniami. Inne karty z tej samej serii to: “Łamacz lodów 6-12 lat” oraz “Łamacz lodów. Daj się poznać”.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo