Kapryśna myszka

Tytuł oryginalny:
Topo Tip. Fa l capricci
Autor:
Anna Casalis ...
Tłumacz:
Eliza Piotrowska
Ilustracje:
Marco Campanella
Wydawcy:
Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2016-20146)
Grupa Wydawnicza Foksal (2014)
Wydawnictwo Wilga (2010-2014)
Wydane w seriach:
Tupcio Chrupcio
Wychowanie przez Czytanie
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
Więcej informacji...
5.0

Tupciowi nie zawsze podoba się ubranie, które musi założyć. Nie zawsze chce posprzątać swoje zabawki. Czasami jest uparty i nieuprzejmy. Zdarza się, że nie słucha swojej mamy. Bywa nawet obrażalski i niekoleżeński. Na szczęście Tupcio Chrupcio szybko dostrzega, że takie zachowanie do niczego się nie przydaje i obiecuje sobie, że już nigdy nie będzie kaprysił.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Opowieść z życia wzięta, w dodatku dzieci to widzą - i chociażby z tego powodu dla mnie absolutny hit. Na okładce publikacji widnieje napis - "wychowanie przez czytanie". Trafione w punkt, z hirurgiczną wręcz precyzją. Znakiem rozpoznawczym Tupcia Chrupcia są również niezwykłe ilustracje, polecam jako wspólną lekturę z dzieckiem.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:Fa i capricci
Autorzy:Anna Casalis Marco Campanella
Tłumacz:Eliza Piotrowska
Ilustracje:Marco Campanella
Wydawcy:Wilga - Grupa Wydawnicza Foksal (2016-20146) Grupa Wydawnicza Foksal (2014) Wydawnictwo Wilga (2010-2014)
Serie wydawnicze:Tupcio Chrupcio Wychowanie przez Czytanie
ISBN:978-83-259-0264-3 978-83-259-0266-7 978-83-259-0316-9 978-83-280-1133-5 978-83-280-3187-6
Autotagi:beletrystyka druk epika ikonografia książki literatura literatura piękna opowiadania proza zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo