Razem na scenę!:

uczę się współdziałać

Tytuł oryginalny:
Max's magic change
a cooperation story,
Autor:
Bryan Patrick Avery
Ilustracje:
Román. Díaz
Tłumacz:
Małgorzata Cebo-Foniok
Wydawcy:
Wydawnictwo Amber (2023)
Amberek (2023)
Wydane w seriach:
Amberek
ISBN:
978-83-241-8178-0
Autotagi:
druk
ikonografia
komiksy i książki obrazkowe
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
4.0

Bestsellerowa seria w „Amberku” pomaga kształtować umiejętności społeczno-emocjonalne* od najmłodszych lat, co – jak dowodzą badania – ułatwi dziecku adaptację w środowisku teraz i w dorosłym życiu. Urocze zwierzątka i ich problemy – pokazane poprzez zabawne, wzruszające historie i wyraziste sugestywne ilustracje – pomogą dziecku zrozumieć emocje własne i innych, lepiej nad nimi panować, rozwiązywać konflikty i radzić sobie w trudnych sytuacjach. Maks przygotowuje magiczne przedstawienie, bo zna wiele sztuczek, a w przyszłości chce zostać magikiem. Jego siostra Mila i brat Lu pomagają mu, ale też chcieliby wystąpić na scenie. Maks odmawia. Uważa, że to jego spektakl. Chce sam zabłysnąć i zebrać brawa. Ale czy samemu uda mu się przygotować przedstawienie? Czy Maks zrozumie, że tylko prawdziwe współdziałanie – RAZEM tak, by każdy mógł pokazać swoje umiejętności zapewni osiągnięcie celu? [opis wydawcy].
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Przyjemnie się czyta, fajna historia. :)
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo