Na językach dzikich zwierząt:

trrrudne historyjki logopedyczne z głoską R

Autor:
Anna Skiba
Ilustracje:
Magdalena Jakubowska
Wydawcy:
Mamania (2021-2023)
Grupa Wydawnicza Relacja
ISBN:
978-83-67555-31-9
Autotagi:
druk
ikonografia
książki
opowiadania
proza
publikacje dydaktyczne
zbiory opowiadań

Wspaniała zabawa i nieoceniona pomoc edukacyjno-logopedyczna. Poznajcie zwierzęta, które pomogą w nauce wymowy głoski R! Do zabawy zapraszają parskająca orka Wiktoria, kangury zajadające trawę i morsy kruszące lód oraz bobry i renifer. Razem z nimi dziecko ćwiczy wymowę głoski R, utrwala prawidłowe nawyki oddechowe oraz wzmacnia i usprawniania mięśnie narządów artykulacyjnych. Jeśli jesteście ciekawi, co kryje w sobie buzia, jak pracują jej mięśnie, jeśli potrzebujecie profilaktyki logopedycznej – ta książka jest właśnie dla Was!
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo