Nie ma nudnych dni

Autor:
Renata Piątkowska ...
Ilustracje:
Iwona Cała ...
Wydawca:
Wydawnictwo Bis (2005-2018)
ISBN:
83-89685-39-6, 978-83-7551-100-0
978-83-7551-317-2
Autotagi:
druk
książki
opowiadania
proza
zbiory opowiadań
Więcej informacji...

Bohaterem książki jest Maciek, uczeń trzeciej klasy. Mimo że życie w tym wieku nie wydaje się szczególnie ekscytującym zajęciem (zwłaszcza w czasie roku szkolnego), Maciek wciąż doświadcza nowych przygód. Przyczyniają się do tego w dużej mierze osoby z jego najbliższego otoczenia: młodsza siostra Oliwka nieraz komplikuje mu życie, koledzy namawiają go do różnych zabaw, a Matylda - koleżanka z klasy - wydaje się zupełnie wyjątkowa i Maciek często o niej myśli. Liczne historie z życia trzecioklasisty przedstawione w formie krótkich i dowcipnych opowiadań zdobędą serca Twoje i Twojego dziecka.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Autorzy:Renata Piątkowska Iwona Cała
Ilustracje:Iwona Cała Iwona Kalenik Ewa Całka
Lektor:Artur Barciś
Wydawca:Wydawnictwo Bis (2005-2018)
ISBN:83-89685-39-6 978-83-7551-100-0 978-83-7551-317-2
Autotagi:audiobooki beletrystyka CD dokumenty elektroniczne druk epika książki literatura literatura piękna MP3 nagrania opowiadania powieści proza zasoby elektroniczne zbiory opowiadań
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 17 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo