Zaburzenia odżywiania u dzieci i młodzieży:

pozytywny poradnik dla rodziców i bliskich

Autor:
Jagoda Różycka
Wydawcy:
MANDO (2023)
Legimi (2023)
Wydawnictwo WAM
ISBN:
978-83-277-3115-9, 978-83-277-3372-6
Autotagi:
dokumenty elektroniczne
druk
e-booki
elementy biograficzne
książki
poradniki

ANOREKSJA

BULIMIA

KOMPULSYWNE OBJADANIE SIĘ

Zaburzenia odżywiania coraz częściej stają się problemem dzieci i nastolatków. Przyczyny mogą być różne, ale podstawą ich leczenia, oprócz psychoterapii, jest przede wszystkim wsparcie rodzica.

Ta książka pomoże zobaczyć Waszą sytuację z innej perspektywy, bo daje nadzieję na rozwiązanie problemu. Jagoda Różycka, ceniona psycholożka i psychodietetyczka, w przystępny sposób przekazuje rzetelną wiedzę, która pozwoli zrozumieć Twoje dziecko w chorobie i znaleźć sposoby niesienia mu pomocy.

Dzięki tej książce dowiesz się:

• co się dzieje, gdy Twoje dziecko ma problemy z jedzeniem,

• jak wspierać chorujące dziecko,

• na jakie zachowania zwracać uwagę.

Można pokonać zaburzenia odżywiania, można jeść normalnie, można mieć zdrowe ciało, można lubić swoje ciało po zaburzeniach odżywiania, można mieć dobrą samoocenę i nie przejmować się wyglądem. Jest to w zasięgu każdej osoby chorej i jej otoczenia.

Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo