Biologia

Inne tytuły:
repetytorium
liceum - poziom podstawowy i rozszerzony
Autorzy:
Marzena Popielarska-Konieczna
Marzena Popielarska
Grzegorz Góralski
Robert Konieczny ...
Wydawcy:
Wydawnictwo Szkolne PWN (2011)
Wydawnictwo Zielona Sowa (2006-2010)
Greg (2006)
ISBN:
978-83-262-0539-2, 978-83-7435-145-4
978-83-7435-237-6, 978-83-7623-541-7
Autotagi:
druk
książki
podręczniki
szkoły średnie
Więcej informacji...

Publikacja skierowana do uczniów szkół ponadgimnazjalnych, przede wszystkim maturzystów chcących poszerzyć lub utrwalić wiadomości z biologii. Zawiera wprowadzenie do tematu, tablice, ilustracje oraz ćwiczenia sprawdzające opanowanie materiału, jak i ciekawostki.
Więcej...
Wypożycz w bibliotece pedagogicznej
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje

Brak recenzji - napisz pierwszą.

Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:repetytorium liceum - poziom podstawowy i rozszerzony vademecum maturzysty liceum liceum, technikum Vademecum
Autorzy:Marzena Popielarska-Konieczna Marzena Popielarska Grzegorz Góralski Robert Konieczny Marta Libik-Konieczny
Wydawcy:Wydawnictwo Szkolne PWN (2011) Wydawnictwo Zielona Sowa (2006-2010) Greg (2006)
Serie wydawnicze:Nowa Matura Projekt matura Matura na 100% niezbędnik każdego maturzysty
ISBN:978-83-262-0539-2 978-83-7435-145-4 978-83-7435-237-6 978-83-7623-541-7
Autotagi:druk książki literatura literatura stosowana podręczniki publikacje dydaktyczne szkoły podstawowe szkoły średnie
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 12 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
Autorka w swojej pracy w nowatorski sposób podjęła się omówieniu zagadnienia, w jaki sposób kultura odpowiedziała na przebieg modernizacji na terenach Rosji i Iranu przełomu XIX i XX wieku. • W swej wnikliwej rozprawie zajęła się szerokim spektrum problemów. Głównym zamiarem badaczki było uwidocznienie zarówno wspólnych cech, jak i różnic w przemianach obu państw. Ukazała podobieństwa w początkowej reakcji kultury rosyjskiej i irańskiej na kulturę zachodnią – fascynację nią, a jednocześnie pragnienie niezależności i przywiązanie do tradycji. • Skupiła się przede wszystkim na badaniach nad inteligencją rosyjską i irańską, rozważała, jak rosyjska literatura wpłynęła na rozpowszechnianie idei wolności oraz jaki miała wpływ na rozmaite sfery życia społecznego. • Omówiła m. in. zagadnienia kultury i języka, ukazała grupy kulturotwórcze jako konkretne zjawisko na tle abstrakcyjnego fenomenu kultury, postawiła pytania o istotę języka i jego rolę w kulturze. Zajęła się analizą problemową wybranych zjawisk zachodzących w omawianych państwach, snuła rozważania o pierwszym symbolu identyfikacji grupowej społeczeństwa, oceniła rolę prekursorów idei indywidualizmu w Iranie i Rosji, dokonała także interesujących porównań i podsumowań. • Celem autorki było przede wszystkim przedstawienie, w jaki sposób kultury „komunikują się”, jak przebiega dialog między ludźmi, należącymi do różnych kultur oraz jakie są i mogą być skutki dobrego lub złego zrozumienia partnera w dialogu. • Opracowała : Barbara Misiarz • Publiczna Biblioteka Pedagogiczna w Poznaniu
foo